جمعه سیزدهم خرداد ۱۳۹۰ - 14:13 - رامین عالمیان راد -
سلام خوب هر یه شروعی یه پایانی هم داره هر سلامی یک خدا حافظ

اما پایان کاره من نه پایان کار این وبلاگ.
اینجا رو حدود ۲ سالی بود تاسیس کردم سعی کردم جدیدترین اطلاعات الکترونیک و روباتیک رو در اختیارتون قرار بدم
از همه دوستانی که بهم لطف داشتن ممنونم
از همه دوستانی که منتقدم بودن بیشتر ممنونم
اما یه سایت جدید راه اندازی کردم با کمک چندتا از دوستانم
۳ ماه هست داریم روش کار می کنیم
امید وارم ار این به بعد به سایت سر بزنید و همچنان منو یاری کنید
و در آخر
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
یا علی
عالمیان راد ۱۳/۳/۹۰
![]()
